(詞的意境好美喔!)

Now and forever    Richard Marx

Whenever I'm weary from the battles that rage in my head
You make sense of madness
When my sanity hangs by a thread
I lose my way but still you seem to understand
Now and forever I will be your man

Sometimes I just hold you too caught up in me to see
I'm holding a fortune that heaven has given to me
I'll try to show you each and every way I can
Now and forever I will be your man

Now I can rest my worries and always be sure
That I won't be alone anymore
If I'd only known you were there all the time, all this time

Until the day the ocean doesn't touch the sand
Now and forever I will be your man
Now and forever I will be your man


現在與永遠      理察瑪爾克斯

當我內心交戰而感到疲累不堪
妳能理解我的狂亂
當我即將失去理智的時候
我失去了方向,但妳總是能了解
現在和永遠,我都會是妳的男人

有時我因抱妳太緊而無法明白
我正擁抱著上天賜予的財富
我會試著用每一種方法告訴妳
現在和永遠,我都是妳的男人

如今我能夠放下煩憂,並且永遠相信
我將不再孤獨
只要我知道妳永遠都在身旁

直到海洋不再沖刷沙灘的那一天
現在和永遠,我都是妳的男人
現在和永遠,我都是妳的男人




arrow
arrow
    全站熱搜

    happy2joshua 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()