Better Man (Robbie Williams)



Send someone to love me  找個人來愛我
I need to rest in arms   我需要在懷中休息
Keep me safe from harm   讓我有躲藏的地方
In pouring rain       在傾盆大雨中

Give me endless summer  給我無盡的夏日
Lord I fear the cold   我畏懼寒冷
Feel I'm getting old   我感受到的寒意
Before my time      太早了

As my soul heals the shame  當我的靈魂從羞恥中復原
I will grow through this pain  這份痛苦會讓我成長
Lord I'm doing all I can     我盡了一切的努力
To be a better man       想成為更完美的男人

Go easy on my conscience   別太苛責我的良知
'Cause it's not my fault   因為那不是我的錯
I know I've been taught   我明白我接受的教導是
To take the blame      要勇於接受責難

Rest assured my angels   放心,我的天使們
Will catch my tears     會捕捉住我的淚水
Walk me out of here    帶我走出這
I'm in pain        當我痛苦時

Once you've found that lover  一旦你找到了真愛
You're homeward bound      你就有了避風港
Love is all around       愛在四周
Love is all around       愛無所不在

I know some have fallen    我明白有人曾摔落
On stony ground        在石地板上
But Love is all around     但愛無所不在







arrow
arrow
    全站熱搜

    happy2joshua 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()